torsdag 6. desember 2012

Nissen Anskar og kaker.



Sånn har vi hatt det helt til i går. Da kom snøen. Men det ble ikke de store mengdene, bare et melisdryss. I dag ser det ut til å bli solskinn så jeg burde prøve å legge inn en fototur. Det har ikke blitt så mange naturbildene i det siste. Jobb og juleforberedelser tar sitt kan man si.



Nissen Anskar har blitt bok i høst og vil du lese om han kan du bestille boken på nett eller laste den ned til nettbrettet. Håper historien kan bli en tradisjon for mange framover. Her finner du nissen!

Nå er noen av kakene i boks i hvertfall. Gemalen bakte krumkaker her om dagen og jammen fikk jeg ikke tid til risboller, en dessert og noen vafler også. Pepperkakene har  jeg kjøpt i år.Man koser seg vel litt mye, men det er tradisjon for de fleste av oss. Skulle ønske alle omkring meg kunne ta seg tid til litt ettertanke. Vi er utrolig heldige som har det så godt. Ønsker dere alle fine adventsdager. 
Flere himmelske innlegg finn er du HER!

9 kommentarer:

HansHB sa...

Mye "Himmelsk" her.
Ha en flott dag!

Med kjæleik til livet sa...

artige bilder ;)

lett å smile her


smil - monika

MarJE sa...

Så fine bilder og koselig med julinspirasjon.

Madame sa...

Dejlige billeder! Her fik vi 15 centimeter sne i nat og landskabet ligner et winter wonderland.
Rigtig god weekend!

Meta sa...

Vad mysigt med en Nisse Anskar som bok! nåt att tänka på till barnbarnen.
är det nissens kälke också? Och en spännande vy vid vattnet och dimman .
Ha en fint i resten av veckan.
Kram Meta

Anne sa...

Skal si du er dyktig!!! ikke bare med juleforberedelser men også ditt forfatterskap Randi.

Lite snø her også, det var kulden som kom først og det har vært rundt -15 i lang lang lang tid nå. Derfor ikke blitt så mye foto for min del heller. Kjenner jeg hungrer etter dagslys, men nesten bare helgene en får en dose av det om dagen :-)

Mellom linjene her leser en at du har en god avdventstid, og det varmer meg :-)

Klem i kvelden.

Malys krok sa...

Hei! Dette var et koselig innlegg!
Skikkelig julestemning hos deg!

Jeg kikker stadig i Familien etter novellen din!
Takk for hilsen! -Margit-

Turid sa...

Her var det skikkelig førjulskos;)
Gratulerer med flott nissebok! Ser veldig koselig ut. Var inne å kikket på det, tror den kunne falle i smak hos barnebarnet;) Du er flink!

Adventsklem fra Turid;)

Marianne sa...

Jula har flyttet inn hos deg!
Så koselig! :)