lørdag 2. august 2014

Datakrøll

Hei igjen. Nå har det blitt august og jeg hadde tenkt så smått å begynne å blogge igjen, men det var ikke så lett? Dataen min har gått dukken, og den går visst ikke an å reparere heller. Jeg er heldig å få låne gemalen sin, og etter en del leting og rot kom jeg meg da inn her til slutt. Jammen godt jeg husker de fleste kodene i hodet. Så skulle jeg åpne boksen der jeg har alt mitt, men nei da, det var umulig. Han har jo ikke Word? Så var det på med gamledataen, men den ville heller ikke lese noe av mitt. Så her sitter jeg da, og undrer meg på hva fremtiden vil bli i dataverdenen? Jo da, jeg få hjelp etterhvert, så jeg skal nok fikse det til slutt, men enn så lenge blir det nok litt stille her en stund til. Håper dere alle har kost dere med den fine sommeren og samler både D-vitaminer og energi til høsten kommer. Vi tastes når jeg får låne data innimellom. Ja, man blir helt odløs i en sådan stund.God helg. Flere ordløse innlegg finner du HER!

5 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Inte kul när sådant som man bara vill ska fungera inte gör det!
Hoppas det löser sig snart :)

Freja sa...

Trist, datorer ska bara fungera, inte alls kul när de krånglar...

Malys krok sa...

Takk for hilsen!
Huff, slike plager er så dumt. En blir skikkelig avhengig av disse duppedittene...
Blir vel nykjøp for deg, skjønner jeg! Lykke til! -Margit-

juanna sa...

Tack för omtanken!
Hoppas det löser sig med datorn!

Anne sa...

ÅÅå Randi, så kiiipt!!! Datatrøbbel er neimenn ikke til åf orstå seg på heller, og neimenn ikke billig om en må kjøpe nytt, krysser fingre for at det ordner seg for deg :-)