onsdag 24. september 2014

Kulturutrykket mitt.

Naturen har sitt egen uttrykk. Herlig med litt kunstkultur der også!


Matkultur er også interessant! Skalldyr er herlig om høsten. Vi har hatt krabbe flere ganger allerede.

Potethøsten slo feil hos meg i år, men det var ikke potetenes skyld. Jeg la dem i jorda alt for sent, så de fikk ikke sjansen til å vokse seg store. Men små poteter er også godt. Jeg vasket dem rene, kokte den i noen minutter og spiste dem med skinke, hakket persille, salt og litt olivenolje. Det smakte fortreffelig det også. Flere innlegg i Onsdagstemaet Kulturuttrykk finner du HER!

7 kommentarer:

Anne sa...

Utrolig flotte høststemningbilder. Digga de fra strandkanten Randi, lekre farger til å inspireres av :-)

Hatt en fantastisk september å vi midt i landet, som den forlengelsen av sommeren. De gode fargene som jeg elsker så uteblir enn så lenge, men kommer vel med frosten.

So long vennen :-)

Scaniatjejen sa...

Så fint med hjärtat av lavar i första bilden! Naturen är fantastisk.

Freja sa...

Så fina och varierade kulturuttryck du visar, snygg lösning!

Lottisen sa...

Härliga bilder fràn naturen! älskar matkultur, ser väldigt gott ut!

Marja sa...

Vackra naturbilder och fina matbilder. Har du arrangerat skinkan på den sista bilden, eller är det bara min fantasi...? :)

jorunn`s Fristed sa...

små poteter på panna er herlig, det må du prøve engang. Alltid like kjekt å komme hit på besøk til deg. god klemm

Anonym sa...

Fina bilder om matkultur. Själv gillar jag potatisen.