fredag 14. november 2014

Litt av hvert!

Menneskeskapt blir både det ene og det andre her om dagen. Jeg har laget teposeadventskalendere. Kjempegøy. Jeg kjøpte pakker med kryddertea, tegnet eller brukte serviettdeopage på dem.

Teposene fikk også ørlitt maling, og så skrev jeg gode ord for dagen på dem.

 En eske jeg hadde fikk også en runde med det ene og det andre, og jeg ble veldig fornøyd.

Tekstilene jeg kjøpte har blitt et par puter og et kattepushandlenett. Så her skapes det om dagen. Juledekorasjoner har det også blitt en del av. De får stå kaldt til de skal være med sammen med det andre på julemesse. Gleder meg over å se ting ferdige. I dag blir det kransebinding igjen, før jeg løper avsted til mer søm og leirarbeider. Hektiskt, men artig å lage ting selv. Flere innlegg i FREDAGSTEMA finner du HER!

6 kommentarer:

Christer Holm sa...

Vackertom

Eva Trillian sa...

Så fint vinter- och julpyssel :)

B i r g i t t a sa...

Nu skapas det inför julen - julstämning i din bild.
Såg inte att du länkat tillbaka till Fredagstema.
Ha en fin fredag!

Malys krok sa...

Her var det sannelig litt av hvert, og fint ser det ut. Ikke vanskelig å se at du er kunstner. Lykke til med julemessa! -Margit-

Freja sa...

Så mycket kreativitet och fina skapelser!

hagen vår sa...

Ser at jeg har mye å gå på når det gjelder kreative juleforberedelser. Flott. Takk for hyggelig kommentar. God fredagskveld! Anne