mandag 28. desember 2015

Takk for i år!

Snart er dette året 2015 over og vi starter med blanke ark i et nytt år med nye muligheter.Noen ganger kan veien videre se både mørk og vanskelig ut, men det finnes lys der framme.


Vi har vært så heldige å få litt snø de siste dagene i året. Det har gjort mange glade, meg også. Jeg har vært ute og lekt meg med både engler i snøen, snømenn og figurer.

Jeg vil takke alle som har vært innom bloggen min i det året som har gått, og ønske dere fortsatt god jul og et herlig nytt år. Takk for i år!

5 kommentarer:

hjemveien sa...

Hei på DEG!

Flott å se bloggen din,

og også lese

"at det finnes lys der fremme"

Klem for julen
og for et nytt år!

"MinsteBROR"

hagen vår sa...

Hei!
Fine bilder du har tatt. Figuren på treet var veldig fin.
Godt nytt år! Anne

jorunn`s Fristed sa...

Et riktig godt nytt år til deg å dine, du er så inspirerende på så mange måter.. Gleder meg til å besøke deg i 2016 å. God klemm

Vilt og vakkert sa...

Heisann! Så gøy dere har hatt det i snøen.... og mannen på stammen har jeg aldri sett maken til!
Snakka i dag med en kollega som har vært forkjøla siden høstferien, så denne sitter jammen hard i kroppen.
Ønsker deg et riktig godt, nytt og opplevelsesrikt år ;:OD) Nyttårsklem fra meg

Vilt og vakkert sa...

Heisann.... så koselig å vite at lysene brennes ned både hos deg og meg i kveld. I morra er det barnebarndag, og da skal vi høste juletreet ... for første gang med noe godt gjemt i pynten her i huset.
Ha fine, kalde dager ;:OD)