tirsdag 12. januar 2016

Vinterland.

I går var det kram snø! Gjett om jeg kosa meg da! Utrolig morsomt å leke seg litt i vinteren. Tirsdagstema denne uken var par. Så da laget jeg en jente og en katt. De to ble et par.
En trollgubbe og en katt ble nok et par! Det ser ut som om vi får beholde vinteren for en stund også. Men jeg er ikke så begeistret for den kulda de sier skal komme. Når det blir ned mot minus tjue, er det ikke godt å være ute lange stunden av gangen. Derfor benyttet jeg lunsjpausen min  i går til en lang tur i skogen.
Ingenting smaker så godt som mat på tur synes jeg. Bål ble det ikke, for fyrstikkene lå igjen hjemme! Flere innlegg i tirsdagstema finner du HER!

5 kommentarer:

Monica o Jacob sa...

Vilka härliga bilder, trollgubben och
katten är så mysiga;-)

Mias Mix sa...

Så härliga vintriga bilder!!

Paula i pörtet sa...

Det var skojigt att se något annat än en vanlig snögubbe. Tror jag ska göra ett par imorgon jag med!

Vilt og vakkert sa...

;:OD) - og så flott snøskulptur og koselig stemning!

Kathrine sa...

Kjempefine figurer du har laget! Her blir det mok kramt etter helgen, tro jeg. Da skal jeg lage noen lykter i hagen.

:-)